torek, 6. marec 2007

Skupina NLPjev ali le baloni, drugi del

(Prvi del)
Recite mi, da sem čisto zmešan, ampak ko sem videl to množico objektov sem se dobesedno prijel za glavo. Pri tem so se mi spet začela motati po glavi tista začetna vprašanja, kdo ali kaj so, od kod prihajajo?





Ta posnetek, po mojem kvazi-strokovnem mnenju, kaže eno enoto iz zgornje flote. Posnetek iz Brazilije, 1996.


V Mehiki in na južnoameriškem kontinentu je pojav teh "clusterjev" vedno bolj pogost, čemur priča večje število podobnih posnetkov. Kljub temu, nisem še zasledil posebne raziskave ali debunkanja tega pojava, razen raznih namigovanj skeptikov, da bi to lahko bili baloni in podobne neutemeljene traparije.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Prvih dveh videov nekako ne bi več komentiral...

Za tretjega, pa bi razlago morda našli tukaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ball_lightning

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.