sreda, 28. februar 2007

Ena opazka...

Ugotovil sem, da določena dejstva v kombinaciji povzročajo zanimive posledice. Recimo, utrujen si, prebereš nekaj o NLPjih, predvsem ugrabitvah, sam si v velikem stanovanju, imaš zelo bujno in nazorno domišljijo (poudarek na nazorno), noč je in rad bi spal. Posledice? Zbudiš še vsako eno uro in na hitro neorientiran poskeniraš sobo z bežnim pogledom čez njo - ker je vse "čisto" pa kmalu zaspiš nazaj. Vse OK, samo tečno je.

Čebljanje na stran, vljudno vas vabim, da glasujete v anketi spodaj desno. Poleg tega, ne pozabite, da se veselim vaših vprašanj in mnenj v mojem inboxu; pošljite jih na reptile256@gmail.com.

Za konec še en (površen) citat Arthurja Clarka:
"Če še niste videli NLPja, pomeni da ne opazujete neba dovolj dobro."

Ni komentarjev:

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.