petek, 23. februar 2007

Zanimiv posnetek dveh NLP, Ontario

Dva prijatelja sta nad jezerom Eire (Ontario, Kanada) naredila ta posnetek dveh NLP. Če sem kratek, po mojem prepričanju gre lahko tudi za kakšen zemeljski objekt, saj posnetek, čeprav fascinanten, ni dovolj dober, da bi lahko objektivno sodili o velikosti, oddaljenosti in smeri premikanja objektov.



Podoben posnetek je bil narejen nad jezerom Ontario leta 2001.



Zaenkrat tega ne bi več raziskoval in komentiral, saj bo kmalu izšel dokumentarec Davida Serede, From Here to Andromeda, v katerem naj bi predstavil "ultimativno" mnenje o tem posnetku, argumentov katerega ni moč spodkopati =)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Jaz bi rekel, da so na posnetku iz '01 signalne rakete ali kakšen preizkus le-teh. Malce čudno s emi zdi, da se prikažejo zgoraj, končajo pa dol (v morju).

Na prvem posnetku pa bi rekel, da sta dve letali.

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.