četrtek, 8. februar 2007

Dokumentarec: Fastwalkers

Pred tednom dni sem si na novem DVD predvajalniku kot prvo ogledal dokumentarno oddajo Fastwalkers. Slednja je zelo priporočljiva za nove interesente v tem področju, za že malo bolj seznanjene entuziaste (kot recimo jaz) pa bo morda malo preveč "rutinska". V oddaji ni predstavljeno pravzaprav nič pretresljivo novega materiala, je pa zato odlična obnova, kaj se je dogajalo v sedaj že 60 let trajajoči evforiji.
Za dejstvo, da za povprečnega NLP navdušenca oddaja morda ni tako informacijsko kvalitetna, se gre "zahvaliti" splošni internetni pokritosti vseh novosti na tem področju, kar pomeni, da se vse vsebine te oddaje že nahajajo nekje na internetu. Vseeno, oddajo lahko priporočim tudi starejšim mačkom zaradi kot vedno zanimivih mnenj starost ufologije, kot so Stanton Friedman, Steven Greer in Jim Marrs. Odličen primer dokumentarne oddaje za TV programe.
Za vsebinsko obnovo si oglejte trailer, kasneje pa še celoten dokumentarec.

Ni komentarjev:

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.