petek, 20. april 2007

Velikanski NLP nad Izraelom, leta 1996

Neko majhno poljedelsko mestece v Izraelu je leta 1996 bilo priča neznanemu letečemu predmetu, ki se je kar tri noči zapored pojavil na istem mestu. Ta enormna lebdeča struktura na nebu je bila tudi ujeta v objektiv, posnetek spodaj. Po približno 100 pričevanjih predvidevajo, da je na posnetku videti le 5% celotnega objekta, saj je tista desna luč tudi del njega.

Povzetek: 100 prič, precej dober posnetek, vlada zanika vse.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zanimivo. :D
Zaradi onih desnih (Zadnjih?) lučk mam tak viling da je to trikotne oblike, s tistim svetlim nakej spredaj.

LP, Overlord

Anonimni pravi ...

Ma to bi lahko anka jaz obesu tle na moj kandelaber eno majco in jo snemal ponoči...waa NLP :)

Cavalorn pravi ...

anonimni, vabljen si, da tudi sam posnameš tak video in prepričaš sto ljudi, da pričajo zate, nato bodo o tebi in tvojem posnetku posneli dokumentarno oddajo. svetovna slava ti ne uide.

Anonimni pravi ...

zanimivo ,da v tolikih letih ni se nihce poslikal ali objavil,slike ali posnetka ,ki bi pokazal obstoj NLP(moznost da nlp ji obstajajo je),vendar me se nihce ni preprical v avtenticnost slik ali posnetkov

Cavalorn pravi ...

alien,

danes, ko ima skoraj vsak človek računalnik in na razpolago veliko programske opreme za izdelavo fotorealističnih modelov v računalniški grafiki (CGI), ne bo noben slikovni ali filmski material dovolj dober.

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.