četrtek, 24. maj 2007

Nenavadno plovilo, drugi del

Prvi del
Po prvi skupini slik datiranih na april 2007, sta se pojavila še dva primera videnja, ne identičnih ampak na las podobnih plovil.
Torej, druga reportaža po vrsti je prišla s strani neke ženske, ki je posnela dve sliki z mobilnim aparatom pri jezeru Tahoe, Kalifornija, ZDA, na katerih prepoznamo tisto nenavadno plovilo . Vendar, bodite pozorni na obliko plovila - ta se malenkostno razlikuje od prvega.




Tretje videnje je bilo nad Capitolo (Santa Cruz), spet v Kaliforniji. Uporabnik rajman1977 je na spletnem slikovnem servisu Flickr.com naložil album s šestimi slikami spet tretje variacije plovila (album ni več na voljo, vendar sem slike naložil v moj album).

Ponovna interpretacija, tokrat na podlagi vseh podatkov na voljo:
Še vedno verjamem, da so slike dobri ponaredki, vendar spreminjam mnenje glede tehnike ponarejevanja; plovilo ni maketa, ampak računalniški CGI model.
Še malo bolj detajlna primerjava med prvim in tretjim plovilom.
Moj glavni argument je to, da plovila niso identična. Lahko, da gre za več plovil iste klase. Še bolj verjetno pa se mi zdi, da je prvi set slik sprožil val entuziazma, kjer so se vmešale še neke druge osebe s svojimi rekreacijami CGI modelov.
Eden takih strokovnjakov na spletnem forumu openmindforums je za moje pojme zelo uspešno rekreiral podoben model.

Do novega vhodnega podatka, nasvidenje.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Jaz pa mislim, da leteci krozniki obstajajo vendar pa so man made. Daj v Google, flugscheibe ali pa bolje reichsflugscheibe bos dobil paz zanimivih linkov. To je v interesu nekaterih ljudi, da vecina folka misli, da so te zadeve od veslojckov samo jaz bi pa rekel, da pise gor na letecem krozniku Made in USA ali pa Made in Germany.

Se Feynman eden najvecjih fizikov je rekel, da je vecja verjetnost, da so od nas kot pa od veslojckov

http://www.youtube.com/watch?v=2513yaz36lc

Cavalorn pravi ...

Če na kratko odgovorim, če ljudje imamo tako tehnologijo, potem smo jo dobili z "reverse engineering"-om, tj. procesom učenja na osnovi vračanja tehnologije na nam razumljivo osnovo. Po nekih teorijah naj bi tako človeštvo med drugim dobilo optična vlakna in mikrovalove.

Zmeraj pa sem poudarjal, da po našem nebu letijo neznani leteči predmeti superiorne tehnologije, bodisi zemeljskega ali nezemeljskega izvora. Res je, eni so "naši".

Cavalorn pravi ...

Popravek:
Če na kratko odgovorim, če ljudje imamo tako tehnologijo, potem smo jo najverjetneje dobili z "reverse engineering"-om...

Unknown pravi ...

... A ni to tisti UFO ko je priznal da je fake. :?
Je blo po TV menda celo, je kazalo kk je naredo.

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.