sobota, 19. maj 2007

NLP pri Milanu?

Prilagam posnetek, ki naj bi nastal pri Milanu v Italiji.
Najbolj pomemben del posnetka je seveda na začetku, ker imamo še okoliš za referenco. Nadalje snemalec približa domnevno plovilo; čeprav dobimo zelo kvalitetno sliko plovila, zgubimo vso referenco in o zadevi je zelo težko presojati. Predvsem pa lahko rečem, da bi lahko pikselacija in senčenje pričala v prid avtentičnosti posnetka.

Ali imamo morda nov najboljši posnetek NLP?

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Uf, kar prepričljiv posnetek.

Anonimni pravi ...

res je!!!

Anonimni pravi ...

Uf, ej meni noro zanimiv blog. Sem te dodal v svoj RSS agregator in blogrolo.

Sicer sem pogledal še malo prejšne objave pa nikjer nisem zasledil nobenega prispevka na temo znamenj na poljih oziroma "crop circles".

Pa še link do tega bloga slednjega bloga. Upam, da te vsaj malo nasmeje, čeprav je samo par objav.

http://www.email.si/apps/es_blog/b.php?uid=ufolog@email.si

Cavalorn pravi ...

Hvala za lepe besede.

Res je, o žitnih krogih nisem rekel še nobene. Izogibal sem se jim, ker še po vsem prebranem in videnem nimam o njih ustvarjenega mnenja, ki paše v "veliki plan".
Lahko povem samo, da sem 98% da na njih ni nič nezemeljskega.

Prebral sem objave na tvojem spoof-blogu. Čeprav morda nisem umrl od smeha, se ti zahvaljujem za doprinos pri osveščanju javnosti :)

Anonimni pravi ...

Ah ne. Tale blog, katerega sem ti dal link, sploh ni moj. Pač od enega, pa se mi je smešen zdel.

No, kakorkoli, vsekakor bom redno spremljal tvoj blog, kolikor se bo to le dalo.

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.