sreda, 10. januar 2007

Suplementarni posnetek k Avtopsiji nezemljana

Na spletu kroži novi-stari posnetek, domnevno iz leta 1946 (trčenje NLPja v Roswellu). V kratkem in ne zelo dobrem posnetku je videti oficirje/vojake RAAF, ki panično tekajo okoli mrtvega nezemljana na nosilih.

Namesto članka sem za bralce mojega bloga pripravil posebno primerjavo v obliki video posnetka. Ker nisem našel nobenega strokovnega mnenja o avtentičnosti posnetka, sem vzel pod drobnogled le meni očitne podobnosti obeh NBE (nezemeljska biološka entiteta) - tega in originalnega iz Avtopsije nezemljana. V primeru, da se pojavijo informacije o recimo avtentičnosti uniform ali če morda kdo prepozna koga v posnetku, bom o tem tudi poročal.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Kakor sem zasledil, ni bilo nikoli vprašanje ali je avtopsija avtentična, vedno je bilo vprašanje ali je bitje avtentično (večkrat slišimo ter beremo o gumijasti lutki.

Zanimivo bi bilo prit do videa avtopsije v Rusiji, če le-ta sploh obstaja ali pa vsaj do slik, če so morebitne podobnosti med "predmetoma" avtopsije.

Anonimni pravi ...

ma po pravici povedano js v tem videu sploh ne razlocim zakaj se gre ker je vse tako megleno in motno

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.