ponedeljek, 4. junij 2007

Žitni krog pri Ptuju, drugi del

Stvari se odvijajo in vrnimo se na Ptuj.
Na spletnem forumu RTVSlo sem dobil nove podatke iz prve roke; uporabnik pod vzdevkom pegi je bil med prvimi na licu mesta, kjer je naredil nekaj zelo dobrih posnetkov, ki jih prilagam spodaj. Prav tako zatrjuje, da so stebla rastlin nedvomno skrivljena, ne zlomljena. Ker vam je oko verjetno že zbežalo najprej na slike, ste prav tako lahko videli, da je v žitnem krogu tudi ptičje gnezdo z nepoškodovanimi jajci, kar je zelo velik argument v prid avtentičnosti. Namreč, stežka verjamem, da bi ponarejevalci, ki se ponavadi v naglici poslužujejo tehnike teptanja z lesenimi deskami, ponoči resnično bili zmožni opaziti gnezdo in tako kvalitetno zaokrožiti rastline okoli njega.


Dobil sem še eno e-pošto od druge osebe, kjer mi spoštovani potrjuje vse zgoraj napisano. Dodaja še, da res ni bilo sledi uhojenosti ter da so rastline poležane v nasprotni smeri urinega kazalca. Vendar to še ni vse: obstajajo priče, odkritelji kroga, ki so na sredini kroga videle v bela oblačila odeto dekle, ki se je zasvetilo in dvignilo v nebo, čim so radovedneži prišli bližje.

Nerad se prenagljam, vendar tak splet dogodkov ustreza mojemu že prej na grobo oblikovanem mnenju; žitni krogi najverjetneje niso nezemeljskega izvora - naša Zemlja drži še veliko skrivnosti in narava se zdi še bolj misterijozna kot kdajkoli, na lastnem pragu.

Obema sodelujočima se izredno zahvaljujem za nove informacije!

Ni komentarjev:

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.