sreda, 6. junij 2007

Žitni krog pri Ptuju, tretji del

Oglasila se mi je še ena oseba z dokaj izčrpnim poročilom, ki potrjuje vse do sedaj napisano in dodaja, če povzamem na kratko:
Rastline so zvite neposredno nad prstjo. Na eni od priloženih slik je videti še en morebitni dokaz avtentičnosti kroga - zaokrožen center formacije. Potrjuje, da krog čutno oddaja nekakšno energijo. Krog je oddaljen 10 m od ceste, ki je ob vikendih dokaj prometna. Dodaja, da so govorice o "dekletu v belem" najbrž le... govorice. V več variantah.
Priložil je še 8 kvalitetnih slik, naložil sem jih tudi v novonastali album.

Zahvaljujem se Petru za slike in vse posredovane informacije.

DODATEK:
Uspešno sem stopil v kontakt z Lindo M. Howe (New Mexico, ZDA), ki je že objavila članek na svojem spletnem raziskovalnem portalu. Gospodična Howe je pokazala izredno zanimanje za kreacijo in se ji zdi prav tako fascinantna slika z nepoškodovanimi jajci. Očitno je ta slika res edina svoje vrste. Kdo ve, morda jo bomo še kdaj videli v kakšnih dokumentarnih oddajah ali raziskovalnih delih. :)

Neposreden link do članka.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

ta jajca so tudi meni nerazložljiva!!!

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.