četrtek, 21. junij 2007

NLP nad žitnim krogom pri Ljutomeru, drugi del

Oglasil se mi je avtor originalnih slik kroga, član Aerokluba Prlek. Poslal mi je veliko visokoločljivostnih slik, ki si jih lahko ogledate v albumu, hkrati pa se mu izredno zahvaljujem.

Kaj pa naj bi formacija ponazarjala? Po mojem mnenju bi morda lahko bila skica nekakšnega sončnega sistema, kjer notranja dva planeta nimata centrirane orbite okoli njunega sonca, okoli drugega od znotraj po vrsti pa spet po necentrirani orbiti kroži satelit - luna. Tretja orbita pa verjetno ponazarja nekaj drugega, z določenim pomenom, saj je recimo "vtisnjena" zelo tanko, ne kot ostali dve. Pomenila bi lahko recimo, kdaj sta notranja planeta v linearni postavitvi, ali v kakšni drugi postavitvi, ki je pomembna za nekaj. Različno veliki krogi na tej krožnici pa morda upodabljajo intenzivnost tega določenega dogodka.

Slike NLPja Simone Kopinšek se mi na začetku niso zdele tako zanimive. Namreč, vse štiri slike, ki sem jih našel, so polne nekakšnih artefaktov ali pa morda mrčesa. Vendar dve sliki izstopata:

Še zdaleč nisem ekspert v digitalni fotografiji, vendar se mi zdita objekta v slikah nekaj več kot vešče, ki bi jih lahko privabila bliskavica na fotoaparatu.

Vprašanje: ali je kdo zasledil kaj v katerem koli mediju kaj o tem še dosti bolj kompleksnem krogu?

Ni komentarjev:

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.