nedelja, 1. julij 2007

Nenavadno plovilo, tretji del

Prvi del
Drugi del

V drugem delu sem obljubil, da bom zgodbo nadaljeval, če pride do novih informacij.
Poleg prvih treh videnj, sta bila vsaj še dva, slikovno podprta.
Četrto srečanje se je zgodilo pri Big Basinu v Kaliforniji. Slika tukaj.
O petem nimamo še informacij, saj je hotel avtor, ki je slike poslal administratorju ufo-casebook foruma, ostati anonimen. Slika tukaj.
Mogoče je bil vmes še en dogodek, samo nisem še prepričan - okoli vsega je nastala velika zmeda, ki ji je postalo zelo težko racionalno slediti. Forumske strani o teh dogodkih se polnijo tudi po 20 strani na dan.

Ko bi le zadeva bila tako enostavna... Pač nekaj slik, nekatere so morda celo avtentične, druge ne. Skratka zadevo bi lahko kaj kmalu pozabili.

VENDAR. Pojavil se je gospod, ki je prepoznal oznake na slikah prvega (Chad) in tretjega (Rajman) primera (glej slike v albumu). Ta gospod, ki si je nadel nadimek Isaac, pravi, da je v 80ih letih prejšnjega stoletja delal na programu CARET (Commercial Applications Research for Extraterrestrial Technology) pod okriljem ministrstva za obrambo ZDA. Vso melodramo si lahko preberete na tej improvizirani spletni strani, kjer je, kar je zelo pomembno, objavil skeniran del raziskovalnega poročila in nekaj originalnih slik. Vse štiri slike si lahko gledate na prej omenjeni spletni strani ali v mojem albumu.
Nekateri ste že prebrali moje mnenje o tem, kako nekatere vlade oz. določene veje oblasti sodelujejo z nezemljani in v tem sem bil skoraj 100%, tako da to ni ne vem kakšen šok zame. Šokiran pa sem nad profesionalnostjo poročila in kvaliteto slikovnega materiala, ki mu je priložen. Jezik, ki ni jezik, ampak na neki osnovi kombinatorike že z parimi znaki sestavlja ogromne količine podatkov? Miniaturne prenosne anti-gravitacijske naprave?

Če se ne želite sami poglabljati v zadevo, lahko počakate, da napišem oz. izpostavim nekatere stvari iz spremnega sporočila gospoda Isaaca in njegovega poročila. V kratkem, ampak ne danes :)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

hehe, zdej vem, kaj si mislil z refreshom ;)


Ponovno smo v dvomih, kaj je in kaj ni res. Pod predpostavko, da je vse to res, misli kar šibajo.

Izpostavil bi le nekaj stvari:
Oseba se ne želi predstaviti, napiše, da bi rad ostal anonimen, da ga ne bi "prijeli",... hkrati pa podaja določene datume, kje je delal, kaj dela,... mislim, da za določene "organizacije" ni težko ugotoviti kdo je ta človek, razen, da ni tale kompleks v katerem je delal res nepredstavljivih velikosti.


Sama naprava pa je zanimiva kot zasnova, sam naš um je omejen, da bi razumel. Meni recimo ni jasen pomen teh znakov na zunanjosti, če so vse "procesne enote" ali kako jih je že poimenoval v notranjosti, le-ta pa je izolirana z zaščitnim materialom.. znaki pa so na zaščitnem materialu, kakor je razvidno iz slike (ali so predmeti na slikah le sestavni deli?).

Drugo kar mi ne da miru, je tisti fotokopirni stroj na hodniku, brez varnostnikov.

Upajmo, da se bo opogumil in še kaj pokazal, napisal :)
Se mi zdi, da je malce preveč o sebi govoril, kot pa o samih testih,...

Škoda, ker ni napisal čemu služijo te naprave, ali pa sem spregledal :)
Oblika je še ena zanimiva stvar. Če ne potrebuješ gravitacije, če ni gibljivih delov, če je vse kontrolirano s pomočjo notranjosti in zunanjih znakov, zakaj ne narediti krogle?

Kot pravim, "glava nam mora zrast", da bomo vsaj približno razumeli.


Glede sodelovanja nezemljanov in vlad, pa sem jaz nekoliko skeptičen... po mojem vlada samo pobira ostanke, jih skriva in uporablja sebi v prid oz. za boljše življenje ali nadvlado nad drugimi... po tem kar je on napisal, pa bi rekel, da zgolj zaradi denarja. Ljudi je ogromno, podjetij še več, če imamo enega monopolista na svetu za določeno področje, ki uporablja to tehnologijo, jo bo mastno plačal/plačeval, njim pa se bodo polnili žepi, za to pa ne potrebujejo popolnoma ničesar, razen nadzora nad določenimi osebami.

Dovolj bo za danes, da me ne odnese kam drugam ;)

LP

Cavalorn pravi ...

Citat:
Oseba se ne želi predstaviti, napiše, da bi rad ostal anonimen, da ga ne bi "prijeli",... hkrati pa podaja določene datume, kje je delal, kaj dela,... mislim, da za določene "organizacije" ni težko ugotoviti kdo je ta človek, razen, da ni tale kompleks v katerem je delal res nepredstavljivih velikosti.
Sam je povedal, da tudi če bi ga hoteli izslediti, jim ne bi uspelo zožiti seznam možnih "piskačev" na manj kot 40-50 ljudi.

Citat:
Glede sodelovanja nezemljanov in vlad, pa sem jaz nekoliko skeptičen... po mojem vlada samo pobira ostanke, jih skriva in uporablja sebi v prid oz. za boljše življenje ali nadvlado nad drugimi...
Tudi lahko, ampak to spet pomeni, da nekaj oz. dosti vejo, pa ne povejo. Nezemljani pa itak vse vejo in to početje dopuščajo, torej je isto kot da bi imeli dogovor.

Anonimni pravi ...

eagle eye :)

Sam vseeno dvomim, da ne bi mogli bolj zožiti seznama. Glede na to, kako je vse dokumentirano pri takih zadevah + možno, da mu je še kaj ušlo :)

Za drugo stvar pa niti pomislil nisem na tako vrsto dogovora, zanimivo.

LP

Kontakt

Če imate kakšno zanimivo izkušnjo s paranormalnim ali pa želite izraziti mnenje o mojem blogu oz. določenem prispevku, mi pišite na moj e-mail naslov. Prav tako se veselim vaših vprašanj na katerokoli obravnavano temo; če je vprašanje dobro, bom odgovor objavil na blogu.